... diidiidiidii....

Hahaa! Löysinpäs sut! Olen siis MiZuCoh, siis sillä nimellä täällä esiinnyn ja tervetuloa! Tunnen oloni hyvin kotoisaksi, kun istut siellä toisella puolella ruutua :) Et muuten varmaankaan tiennyt, että blondius on totta? Sen on todistanut monta kertaa meidän luokan yks pitkä blondi <3<3<3<3 Ja et tiennyt myöskään, että kun olen yhden kivan Oona-Leenan kanssa, vaikka kävelyllä niin sen isosisko on sanonut että me näytetään vierekkäin oudoilta. O__o niinkun se on niin pitkä ja mä näin... no ihan rehdisti että oon pätkä. Ja ei mulla kai muuta, kyllä tänne ihan ASIAAKIN tulee...

Viikon voimasana:

- tuli, tulipalo, tulipallo

Hämmästyttävän samanlaisia sanoja, nuo tulipalo ja tulipallo. Melkein kuin sama asiakin.

<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/JmhuSRJ4-v8" frameborder="0"></iframe>

hahaa :DDD